loading...
زرین دشت
استخدام بازدید : 185 جمعه 13 دی 1392 نظرات (3)

خواهشمند است اساتیدی که قبلا در دانشگاههای علمی کاربردی سابقه تدریس دارند هرچه سریعتر از قسمت آموزش همان دانشگاه، کد مدرسی و تاریخ اخذ کد نیز بگیرند و به مسول استخدامی یا نماینده دانشگاه اطلاع دهند که در پرونده انها ثبت گردد .درغیر اینصورت از تاریخ شروع کار در این دانشگاه برای شما سابقه محسوب میگردد و سابقه قبلی قابل قبول نمی باشد.

مسئول استخدامی

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط narges در تاریخ 1393/02/04 و 0:33 دقیقه ارسال شده است

سلام من فارق التحصیل لیسانس حقوق هستم میتونم برای حقالتدریسی یا کارمندی تو دانشگاه شما ثبت نام کنم.
پاسخ : با سلام
شما در ساعات اداری با شماره 09174743401 تماس بگیر و شرایطت را بگو اگر در چارچوب قانون بتوانند باشما همکاری میکنند.
درمن اگر ارشد باشی میتوانی بعنوان استاد تدریس کنی
اما لیساس فقط برای کارمندی میخواهند

این نظر توسط رزا در تاریخ 1393/02/01 و 9:41 دقیقه ارسال شده است

سلام

منابع آزمون چی هست؟
پاسخ : باسلام
دروس اخلاق اسلامی-تاریخ ایران وجهان-روانشناسی-ادبیات و زبان فارسی-زبان انگلیسی-وصایای امام خمینی و دروس تخصصی دوره کاردانی و کارشناسی میباشد

این نظر توسط محمد حسین معصومی در تاریخ 1392/10/18 و 14:07 دقیقه ارسال شده است

سلام من فارق التحصیل کارشناسی ارشد ریاضی هستم میتونم برای حقالتدریسی یا کارمندی تو دانشگاه شما ثبت نام کنم
09178772644
پاسخ : باسلام
تمامی مدارک ایمیل نمایید پس از بررسی به شما اطلاع داده میشود


کد امنیتی رفرش
درباره ما
زرین دشت
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 34
  • کل نظرات : 17
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 33
  • آی پی امروز : 20
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 20
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 23
  • بازدید ماه : 20
  • بازدید سال : 53
  • بازدید کلی : 21,966